今日一起身..
就緊係開電腦..
跟住玩左陣煮野食(出前一丁)
跟住就開電視睇..
一住睇一住食..
個時電視做緊城市論壇..
個節目真係好笑..
似鬧交仲多過討論
跟住食完野就幫阿媽做節..
做完之後又要汁屋啦..
跟住玩左兩三場信長..
就要幫阿媽整今晚GE晚餐..
今晚打邊爐..D野超好食..@@ 爽YY
食完野就睇電視啦..
跟住就上網睇下D野..
今日仲知道一樣好搞笑GE野..
就係大家知唔知腐乳GE英係咩呢??
今日無聊上網查..原來腐乳GE英文係(fermented bean curd)
冇野做所以E家打blog
唔打啦。。
咁就過左一日啦。。*v*
|