十年一次打BLOG 一起身 開電腦 過左陣 煮面食 食完面 去左朋友屋企 訓左陣覺 跟住番到屋企 同呀糖玩左陣勁舞 玩左一陣落左街買燒賣食 落一落街就好似沖完涼咁 番到屋企凍死我~.~ 跟住食完 再同佢玩左陣勁舞 跟住就玩RC 玩玩下 有人叫我打BLOG 所以就打左 如無意外,聽日再打