今日要番學 番到去 抄功課 抄完個時 同張仲鈞個班傾信長 傾傾下 上堂 跟住好快咁就到lunch 跟住上埋兩堂中文堂就放學 放學個時都落緊雨 番到屋企 實行我GE溫書大計 今日溫GE科目係:數學 係到做數 做左陣 開左電腦 跟住就打BLOG 快D到星期4啦..0.0