今日放學就番屋企.. 跟住番到屋企..我就食野.. 食完野就同張仲鈞隻秋信長.. 秋完我就去左睇電視.. 睇睇下就訓著左... 跟住我諗下諗下..先諗起.. 今日係我媽媽大人生日..@@ 我訓醒個時已經食得野.. 好多野食.. 有pizza,雞翼,意粉,糖水,kfc GE炸雞,仲有湯飲..食到我想嘔.. 不過真係好正呢..@@ 食完野.我就沖涼.. 跟住就同媽媽大人食生日蛋糕~~ 係臨吹立燭個時.. 我阿媽同我阿爸.影左張合照.. 個樣超好笑.. 打住咁多先..係咁