今日 8點幾起左身 開左電視睇 睇左陣 去整野食 又係食面 食完 開左RC玩 上網睇下野 7點幾到 去左FD屋企 打牌 贏左20蚊..正0.0 打完番屋企食飯 食完開左勁舞玩左陣 玩玩下 有人提我打blog~.~ 聽日番學啦../__\