| 2006 年 2 月 19 日 星期日 |
 |
|
|
無聊 |
前兩天晚上都去左打波...打到1點幾先返到屋企
好累的關係連日記都沒打....(琴晚...我沒見到emma....八婆就有一個!!!!!!!!)
日記都不打算補了....好相似的兩天
特別的只是琴晚打完波...同佢地去左食下野.....哈哈....傾下計.....不錯不錯
今天.....不值一提的一天
ps:....想的時候卻等不到......
|
|
刊登時間︰2006-02-20 01:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|