| 2005 年 6 月 6 日 星期一 |
 |
|
|
無聊上課日 |
唉...要溫書啊...到左而家先溫得少少...請別在為那些無聊事...而影響
自己溫書的心情...好嗎???...唉....不要在想好了
講返今日...今日就好似放假咁樣...成5堂空堂...加2堂p.e 1堂u.e
....p.e堂考排球...殺波....最後考得還可以吧...不過成日都比何sir
罵...真煩呢...放學就立即返屋企啦...訓到8點就補習....
|
|
刊登時間︰2005-06-07 12:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | 347 | 348 | 349 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|