2005 年 6 月 1 日  星期三 晴天

 

 

 

 4大皆空...4大比賽無一個得到第一名....心情有點兒不快...無想過最後一年ge中學生活會有如此的結果...每諗到這點就好吾開心...自問每場比賽都盡了我一切的努力去打...為什麼會得來如此結果....心真的酸透了....

今日成日心情都好差...好在沒發到別人的皮氣...今日成日個心都有好酸ge感覺...好難受...打完比賽...就更加難受...好想搵人傾下計...不過算了吧...她很多事做的...還是別煩她好了...同阿崔佢地去食完飯就返屋企...一直係床上發呆...回憶返好多事...今年真係發生左好多事...........有開心的...有不開心的...突然好想個天落雨.......

ps:比賽輸了又怎樣???...即使贏了又如何???....到了最後大來了什麼.....不快之感???...心酸之感???...還是一切的後悔和自責???.......今天好難受啊!!!!!!!!!!

 刊登時間︰2005-06-02 01:26 AM     [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容