2005 年 4 月 12 日  星期二 雨天

 

 

糯糯米

吾知點解今日成日都好累...好想訓...我都吾係好記得今日做過d咩...總之今日好糯...本身放學就打算立即去搵桐...點知發生左d事...整到要返屋企搞掂先可以去搵佢...發生咩事就吾提...好鬼糯啊...4點半到左自修室...點知又比桐罵...話我吾聽佢電話...超...吾想聽咪吾聽囉...溫到8點就散...跟住去搵阿崔佢地練波...聽日比賽...班際籃球...不過我覺得聽日會落雨...應該吾使打...無論點都好...希望聽日可以旗開得勝啦...練到差吾多11點就散...今日好鬼累啊...聽日又要當值...不過又沒得訓,...好慘啊...

ps:多謝桐ge鼓勵!!!...聽日會努力打...win win win.....

 刊登時間︰2005-04-13 01:31 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容