2005 年 4 月 11 日  星期一 晴天

 

 

毛毛球比賽

本身打算今日打番琴日ge日記...但係好多都吾記得嚕...不過依d係好事黎...吾開心ge事記住黎做咩呢???...呵呵...新ge一天新ge開始...

今日呆呆下就過左3堂空堂...今日好似足足訓左5堂啊...哈哈...破左記錄tim...琴晚沒訓過...今日訓番...和數@@...跟住最尾果三堂phy就聽書囉...不過都訓左陣...都係miss王囉...叫我地休息下...so我咪訓囉...點知一睡不起...今日桐吾舒服...都幾擔心佢啊...好在佢沒事...都沒咁驚...放學班際毛毛球比賽...對3G...第一場我先打...打單打...結果吾提...總之就win左啦...我靜係知自己d技術真係差左好多...如果阿高返黎...可能吾夠佢打...第二場由阿平,阿崔打雙打...因為我要去搵桐...so我先走...實際情況吾太清楚...好似win 15:9 對手1係果個人...早知係佢就由我打啦...別沒他意...只係想同佢比試下...第三場由emma,雙雙打...好似win 15:2...利害!!!!...同桐溫書溫到7點半就散and歸家補習...

ps:今日桐同平時吾同左!!!...怪怪的

 刊登時間︰2005-04-12 01:07 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容