| 2006 年 5 月 13 日 星期六 |
 |
|
|
_ |
這兩天5:30就要起身...兩天加起來訓不足8小時
長期睡眠不足...令整個人都不太自然
左手更開始感到痛楚了...痛覺還越來越強烈...現在賺錢真辛苦==
以後日日都要5:30起身....唉
8點半就同阿崔佢地打羽毛球...下午去搵工做and搞店個頭(染髮+剪==)
with高,崔.....晚上10點幾去食甜水....今天不太有心情打日記
簡簡單單就算了
|
|
刊登時間︰2006-05-14 12:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 476 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|