2006 年 5 月 7 日  星期日 晴天

 

 

_

昨晚...無故失眠....

3點幾訓....早上7點就起身了....怎了耶--??

睇一下vcd就落街同高佢地打羽毛球....今天很多人比我打中...實說我很多都有心的

不過阿崔果下100%命中就連我都吾知知解會打落去--

我不自然的耶...sor...我知好痛的....哈哈....而家諗起...都笑起來喇

好有大將水準啊....哈哈....

阿高都打我打中幾下...不過今天反應時快時慢...打得吾係幾好呢

打完食飯...食完回家訓...2點返到屋企...一訓就訓到5點幾..

今天媽打生日...出去食飯...咁就一天了

明天早上自己去打波...依排身體差左d....要練返好佢

ps:..每次打羽毛球...都打到我大腿痛,.....身體差了喇!!!!

 刊登時間︰2006-05-08 01:08 AM     [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK



alexau
暱稱: ♂☆唯☆♀
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-03-10
2007-03-07
2007-02-20
2007-02-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
自訂欄位(一)
尚無任何內容