今日 , ☆三 , History test 囉 ... 有 dd 咁難 ~ 不過都會合格 ge。仲記得星期六 , 馮老師同我講 :「 你要加油呀 , 讀多 D 書 , 要拎『 四十名 』之內呀 !!~ 」
冇咩可能的感覺 ... 不過我一定會盡力架 ^^ History 堂,要 P send ,其實我覺得禾地都唔係做得好好 ...
我一句話都冇講 , 但我有做野架 , 啲 cheap 禮物都係我搵番黎 ge ... hee ~ 其實妳果組都唔算係好差 ///
起碼有得笑笑 ... 講真喇 ~ 都起碼好過 劉達X 果組個個企喺到正係講野啦 ... 嗯嗯 ]]]
今日第二次遲到喇 ~ 唉 ya yaa !? 係等唔倒車 ge 喎 ... 睇黎仲要早 dd 起身喇 ''' 加油 ~~~
Miss Lee 話如果再遲到就留堂喎 ... 唔想 ar !! 五次遲到要記缺點 , 小心的感覺 ... +_+ ''
妳病了麼 ? 咁多啲休息呀 ~ 希望妳快 d 好番啦 ...
每日一言 : 愛 , 可以一直去等嗎 ?
|