今日 , ☆五 ﹏ Maths 派左 test 卷 。 睇到個分之後,我成個謝晒 ~ 失意的感覺又黎陪我 .....
等 history 同 English 都派埋卷先再講個分數喇 /// >_< 唉 ]] 唔開心
以後我都應該要用多 D 時間溫書,打機都一定唔會多過溫書的時間 ..... ( 我唔係隨口 up up 架 )
加油呀 !! 許樂 ~~~ 放學後,要即番屋企,再去梨木樹打波。 『 我☆五係好好唔得閒 』 ( 男兒當訓練 )
今日「公益少年服務團」集會 ~ 唔想去亦唔去得 , 陳潔之係果個學會到喎 ~ 無奈的感覺 !?
唔耐之前 ,「簡」學會時 , 我將「公益少年服務團」同「國際少年服務團」掉轉左 ... 唉唉 "" 唔知點算好 ……
放學番屋企時 , 走到唔知咩咩幼稚園 , 見倒妳自己一個 ,,, 以前 ge 我 , 會行前同妳講 : 拜拜喇
可惜宜家 .... 沒有勇氣
每日一言 : 身體要緊 , 注意健康 ar
|