Sori ~ Sori ~ 今日行完山 ( 珃蛇尖 ) 哈哈 , 被許樂征服左喇 ^^ 幾勁 !!
因為好累累累累 .... 朝早七點九 明愛 集合 ﹏ 但夜晚八點幾先番屋企 ///
之後又要做功課同努力溫書 ~~~ 所以 , 唔打住日記 , 聽日 or 後日後補番 .... 拜拜拜 *_* ]]