|
2008 年 10 月 10 日 星期五  |
| 2008-10-10 |
分類: 未分類 |
社籃輸左 ,
有無野賴下?
賴我自己先 ....
所謂人能力愈大 , 責任愈重 ..
我首當其衝不過了 ...
其實,
我都好吾去諗呢d野 ,
你又要msg問我!?
我答咩有咩用?
你會有改變?
重視我既 ,
今日社籃就黎 ,,,
吾係有咩緊要好緊要既事 ,
個個星期五都見慣見熟啦 ;
我已經對你無要求了 ...
對朋友尚且有求* 對你 ..
真係吾好再hurt我 ,
喂 , 我都係人 ,
我都有感情
話吾要話走話吾鐘意 ,
對貓狗尚且不會甘忍心 ,
何況我?
我看到你電話的 wallpaper ,
明否?
12.34 pm 10/10/2008
|
|
|