
keroppi ~ 鍾意麼 ??
sori 呀 ~ 冇打日記咁耐 ... 不過個 計算器 竟然多左咁多人 ... 361 人 hee 好開心 呀 ^^
☆日 ~ 去西貢「珃蛇尖」行山 ~ 朝早七點幾就要喺明愛中心等 ... x_x ''' 未訓醒 ar !!
我地加埋阿 sir 有九個人 , 來回都要搭幾程車 ]]] 要 40 幾蚊呀 ~ 去到之後 ..... 就一齊行啦 ~~~
不過行左一小半路之後 ~ 就離遠見倒個頂峰 ∼ 許樂話 : 咁多個山係得果個山咁尖 ge , 成個乳房咁 ... '''
kakaa ^^ 果啲山路好難行架,要用手慢慢爬上去 .... 個鄧卓華講 : 使吔爬下爬下呀 , 成隻狗咁 !?
( 點知佢上山咪又係用手 ) 知唔知我地邊個第一個行上山倒呀 ? 果個人就係寫呢篇日記嘅人囉 ... 係咪好好好「更」^^
鄧卓華第二個上山 ~~~ 跟住等埋阿 sir 上黎 , 焗「杯 min」食 , 佢有帶 gas ,,, 但連相機同 pair 牌都冇帶 !! ˋ〈ˊ
之後落山 ~ 禾正係用過一次手炸 ~ 唔似隻狗 !! ∼∼∼ 仲有啲得意事架 ~ 要多啲黎睇呀 ^^
每日一言 : 被愛比愛人幸福 ...
|