exam 左 1week ,
只有 econ 考得覺得好差 ( 搞錯!? )
黎緊 Maths , 真係吾可以既來之則安之*
老子我好嚮往老子既學說 ,
好似溫書 , 令人煩瑣 ,
但有時候 吾溫 就拜拜先 ....
所以說 , 無知是最快樂 ,
但有時候 , 又好想知 , 又去看 , 搞到吾開心為o麥?
眼不見為淨 , 眼不見為 .... 專心
我好想什麼都不想知 ,
什麼人都不要見 ,
一個靜下 ,
有時候 , 係一種解脫 , 係一種享受 ....