
原來妳最鍾意嘅卡通人物係「 chip n dale 」 ( 開心的感覺 ) ^^
☆四 , 旅行日 , 燒完野食 ~ 玩 lu ~ 叫 李 sir 帶禾地去玩 , ( 有個公園仔果到 ) ~ 踢下波 ...
之後悶悶的感覺 , 番番原地又玩踢波 ... 林曙顥 a,唔小心踢中呂慧裕個 fd , 佢鬧林曙顥 …
「 道歉 , 即刻 ! 」「 認真 D ! 」∼ 好 man 啊 , hee 林曙顥仲笑下笑下 ''' ^_^ 得意的感覺 。
之後玩「頂波」用個頭黎 ... 我頂頂頂 ^^ 跟住楊興、龜心、林曙顥、陳嘉俊 ... 鍾熙彤 玩 『 開口中 』 ]]]
鍾熙彤可憐的感覺,次次俾人玩 ** 林曙顥叫埋我玩 , 但鍾熙彤 D fd 番黎 ~ ( 即係有 ... ) 算算 , 繼續去 頂波 ++
跟住,去玩集體遊戲 , 「 估領袖 」~ 無奈的感覺 ar ^_^ " 之後玩個好玩 D 既 ~ 好似叫 「 糖痴豆 」 ***
玩了一會兒後,唔好捉 輝爺 ma ~ 佢玩完之後話唔玩喇 ~ 我勁同佢講 :「 掃興掃興 , 有人都仲未玩 ?! 」
許樂見倒妳排緊第三行 , 如果繼續玩 , ... 會走到妳果組前面 , 咁妳咪可以試吓玩啦 ... '''
lastly , 旅行完 , 番學校 lu ~ 禾地都巧累呀 ... 嗯嗯 >>> 我喺架車到訓著左 ar ... +_+
每日一言 : 知感情完了 扮未發生
|