
大口仔 ~ 冇咩感覺 ''
☆ 四 , 冇咩特別事 * DT Last 兩堂 '' 可能 5 夠時間做呀 !! FA 堂 test 中史 , 好難做 ''' Miss 馬出 ~~~
我其實堂堂都冇聽 何 sir 講書 , < 永徽之治 > ??? 咩黎架 ...... 您又識唔識做 ar ***
☆ 五 , Geo 架 , 悶到 ... 好悶啦 * Sci 堂,太孤寂啦 ''' 之後放學 ∼ 許樂通常即走 .... 今日例外 '''
公仔 知道 D 野 , 佢女童軍 ... 5 點放學 ~ 等埋佢 , 要請佢食雪糕 ''' 塞住佢把口 * 咩咩的感覺 ^_^ "
佢好得意 ~ 用左 8 蚊買 ice cream ~ 剩低兩蚊留念 ... hee ^^ 之後禾去梨木樹打波 /// 訓練緊「 急停跳射 」'''
許樂要喺班際籃球比賽大顯所長 ∼∼∼ 好似好長遠咁 ''' icicc *
☆ 六 , 我同 fd 打左場好有意思既波 *** 未試過咁 !!! 好 exciting !!!
每日一言 : 愛 ~ 要自己爭取 ...
|