六門天外 ~ 一集都未睇過 '' 好睇的麼 ??
☆ 一 , 好野 ~ 唔使去集會 kaka * History , 又冇聽書 ﹏ 唔知講咩添 ...... sori 阿媽 ''' ( 好想講對唔住 )
Eng 堂 >>> 我要苦練英文 ~ Exam 要合格 ''' 一定要 a ~ 許樂 * 加油 ^^ Maths , 又記我名 :[
唉唉唉的感覺 >.< ''' 我有 D 驚 李 sir 喇 .... D.T. 堂 ~~~ 我架車仔「青 B B 」的 ''' hee ~ 差點兒做完 lu *
☆ 二 , Eng 堂 , 好彩唔上 Lis 堂 ~ 李 sir 冇番 /// 許樂巧巧巧開針 ^^ 掛住捉棋 , 唔記得做功課呀 )))
Geo 堂 , 被 小利 Miss 鬧我 ''' Sci 堂 ~ 黑板上面果「 兩隻字 」好得意 ... 好好笑 a hehee ~
尋日 , 要講吓 !!! 我知 李詠彤 一定唔鍾意架 * 唔鍾意就唔鍾意 !!
袁書珩 ; 有冇搞錯 ~ 大大聲講邊個邊個鍾意我 !!! 妳條線痴左 ar * 『 唔理人感覺咁講出黎 !! 』<-- <-- 可惡
我試下同人好大聲講 : 隔離 2 C 班個死肥仔鍾意妳 ar ∼ 妳有咩 feel 呀 !!!!
問過 吳穎玲 啦 ~ 佢都話冇野 ....... 好心妳啦 ~ 妳係佢咩下 ~ up up up ∼∼∼ ( 呢段話好大膽 )
夜晚,蕭寶兒 msn add 我 ''' 佢真係 ok 八掛架 ﹏
講真,我咁黑妳憎 /// 不如妳憎我多 D 好了 ... !! ( 對不起 )
每日一言 : 我覺得愈來愈失去感覺咁 ...
|