我已經吾打籃球 lu ,
右腳仲傷緊 , 俾阿媽鬧死*
自己用繃帶扎住 , 就真係跑起黎都吾痛*
吾打籃球 , 吾 on msn , 吾傾電話 ,
我諗好快電腦都吾用 ,
miss ma 成日講 : 你今次吾得都要得。
我得架 , 我做倒 , 努力做 , ssww
遲 d 做 art 做到死 , 決定 12開始吾用電腦。
有人說我尋日打籃球好茅 ,
我尋日犯左一次規 , 代表什麼 ?
其實吾係甘認識打籃球吾好亂講 ,
我尋日撞低左 黃海鵬 後入左 ,
一係吹我進攻 foul ,
一係吹佢防守犯規 ,
果一球兩者都無吹 , 仁社要怪就怪球證吹得廢 ,
start from 50s , 個 白衫 撞左去 黃衫 , 黃衫係犯左規 仲要俾多個罰球 ;
如果 d 人 d 女仔甘睇覺得撞到人跌低就就茅 , 甘應該睇兵兵球好了*
有時候話不投機 ,
半句多*
|