Sori 呀 ~ 大家 '' <(_ _)> 日記板 ... 而家終於整番啦 ~ hee ^^
Christmas 過左 lu ... 「 來得快,完得快 」 今日係 除夕 *
2005 年最後一日啦 ~ 當中真係有喜有悲架 ......
希望妳係新一年會開開心心啦 ^^ 大家加油呀 *
Christmas holiday 第一日 ~ kakaa * 終於放假啦 , 恨左好耐 lu
☆五 , 下晝有個籃球比賽 ~ 其實 , 小學啲 fd 約我去唱 K ( 荃灣間Green 扑 ) A ... 最衰個比賽係 2 點打 ''' 佢地話食飯時間有優惠喎 ... 真係唔好 ~ 兩個之間 , 我都係揀左去比賽 ... 無奈的感覺 '' ( 遲 D 邁 )
☆六 , 咬的杰 黎梨木樹打波 a ~ 幾好 ^^
講真,我地兩個可以承認喺同年紀打籃球已經好好好勁架啦 hahaa
果日係平安夜 ~ 諗住同咬的杰去倒數 Christmas "
許樂被人搵笨 ~ 申請左張圖書證 ... 可惡 * ( 遲 d 講 )
又同佢去石離、之後去荃灣打機,之後 , 去尖沙咀 lu ( 遲 d 講 )
☆ 日 ~ 番大陸 a ... 皇崗 過關 ~ hee 買左 d 好野 ^^
☆ 一 ~ 番番 HK ~ 果時已經夜晚啦 ... 巧累呀 !! 未溫過習添 "
☆ 二 ~ 同 fd 去睇「 哈利波突 」 ∼ 有 d 悶添 ...
☆ 三 ~ 明愛 d 人搞 camp ~ 許樂去貝澳露營 [兩日一夜]
有巧多事發生左 ... ( 遲 d 講 ) * 留意留意 a ^^
☆ 五 ~ 要去打波 ~ 因為落雨 ... so ~ 去明愛睇 NBA 影片 ~
☆ 六 ~ 許樂終於開始溫書啦 ^^ 加油加油呀 ~~~ 支持妳 > v <
問妳條問題 a ( 幾得意架 ) 送咩禮物俾人最唔好呀 ?? 估估估啦
每日一言 : 仍然記住你 猶如為難自己 ..
|