
近排覺得「 小彗星 」幾可愛 ... icicc
1 月 19 日 ☆ 一 ~ 放完五日假 , 番學 lu ~ 唉唉 , Maths 真係要 加加油呀 *** 45.7 分 ~~~ 下學期我會努力架 ''
放左學 , 去打波 ... 好唔開心 , 亦都好嬲爆 ~ 打籃球果時 , 我搶倒個「 籃板球 」( 進攻籃板 ) , 個 曾憲文 衝過黎撞跌我 ...
好好好痛 * 左腳「 失頭哥 」落地 ... 好似咬柴的感覺 !! 佢竟然安慰都冇句 ( 真係未講過對唔住 ) 過黎睇下都冇 !!!
周國賢 講得啱 ~ 阿鵬 咁近我都唔搶個籃球 , 許樂已經「 亞 」晒身位啦 , 經已攞實個波 , 佢低能到衝過黎搶波 !!! ~~~
條粉友 ( 已經 ... 好斯文喇
) on 9 到拍手掌 , 話搶籃板冇 fout !!!!! 白痴的 !!!!! 我痛到點都企起身想打佢 !!!!!!!!
佢仲話 :「打我 a !!! 」 ~~~ 如果 5 係 林曙顥 . 楊興 . 周國賢 阻住我 ... 我第一時間就推佢落地下 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
吭 ... 儘管呢個人之後同我道歉 ( 宜家都未 ) 許樂 當然會原諒佢 ~ 不過不過 , 佢果刻冇理過我仲拍埋手掌 ~~~
『 感覺已經係 '' 後悔識左呢個人 ...... 』 夜晚 , 睇鐵打 ~ 第二次黎 '' 第一次去因為咬柴 ~ 睇左成兩舊蚊 ///
好彩話我 d 骨撞親而已 , 55 蚊 ~ 無啦啦冇左 $ 55 ~ 無奈 !! 感覺 .... >.<
調位我同 ... 唉 ''' 唔好提 ~ 心哥 ( 劉建業 ) 坐禾隔離咪好 lor ^﹏^ 我前面果個係 壽司妹 , 咁高嗎 ... 好後 wor hee ~
☆ 五 , PTH 考得 ok ~ 放學 , 許樂、小綱炮、同聞仲去 周國賢 屋企玩玩 ~ 佢隻狗唔叫 d 毛又似松鼠咁 , 得意的感覺 ***
阿晴 ~ sori ~ 禾俾佢地玩 , 佢地 sd 左句「 I love u 」俾妳 ... 真係好可惡 ar ~~~
☆ 六 , 隻腳有 d 痛 , 唔出街 lu ~~~ 叫我 細佬 代我去個 * 袁老師 同 林老師 * 個婚禮 ( 袁穎儀老師 -- 小學三年班的班主任 )
( 林維明老師 -- 小學教我打籃球既 PE 老師 ) 佢地都好好人架 ... 在此祝願您們 白頭皆老 , 新婚快快樂樂 啦 ^^
在你不注意的時候
我已深深愛上你的溫柔
你的笑容能讓我忘記了煩憂
只想讓你為我停留
除了愛我一無所有
只想陪伴你一起到白頭
擁有你我才變得真正的富有
平凡日子等於快樂自由
平凡日子也會快樂滿足
每日一言 : 只要活得精彩,時間只是陪襯品罷了
|