沈朗 ~ 權力 ~ 高逸詩 ( 周麗淇) >v< """ 集集捧場 ^^
☆ 六 ~ 朝早 , CYC 個遠足 ... 去「 扶輪公園 」~ 未試過咁悶 ..... 真係只得個『 悶 』字來形容 * 許樂 今日著牛仔褲 ( 少可 )
Then , 12 點 幾 .... 自己一個去網巴打機 ~ 順便食埋飯 , 之後 , 2 點幾 ~ 去阿鵬屋企 " 好多人 , 成六個人一齊去玩玩 ^^
佢屋企真真真係好大 , 係我屋企一倍半 !!! kai 的 ~~~ 成班人 crazy 咁打機 * 玩得好開心呀 :] ( 我點都唔識開到門 !! )
我又同 小綱炮 喺條走廊到玩「 壁虎工 」 ~ 正正正 " 玩到十一點先 88 阿鵬 屋企 ... 大家飛小巴番屋 k 去 ....... hee ^^
☆ 日 , 係我買新電話既日子 ... haha ~ 其實我之前都有個垃圾電話 * 賣出去可以只值 $ 100 蚊 " 咩都冇,真係只係愛黎打炸 !
不過不過 , 宜家開心啦 ... 下晝 , 去還書 ( 還一本喺聖誕節借過又冇還既漫畫書 " ) 竟然 5 使罰錢喎 ~~~ 佢仲稱讚我添 *
讚我 d 人通常借左都唔會還 , 話我已經好人了 hee ^^ 因為果間漫畫店喺 石離 咁遠喎 .... 冇冇冇時間還書 lor ~
☆ 一 , 冇特別野發生 " 我手寫既日記都係咁寫 .... 只知道今日好似有十級暴風吹住 " 呼呼 ...
☆ 二 , 許樂 present IS 既小日子 ... 唔知妳睇 5 睇倒 ~ 我隻手喺到勁震震震 ... 緊張 ma * Art 堂又記名 .... 無奈 ~
☆ 三 , 結冰啦 ... 凍到 ar ~ 著咁純樸既綠衫都記名 ( 顏色歧視呀 ) ... 阿 sir 仲話我 抵 添 * 鳴鳴 ... * 宜家爆唔想上英文堂 *
☆ 四 , EPA 堂 又記名 !!! ( 我有義氣 ) 哎唷 ~ 阿裕 今日練球唔叫禾 ~ 知 5 知道我幾咁想教 Kyan 打波架 " @@ haa
[ *** 就算我拎倒人個電話 , 我都唔會玩人架 , 真的 ... ] 聽日有兩個人生日喎 ~
每日一言 : 只想 ... 妳不再覺得我煩 ~
|