生日快樂 ar ... 蚊蚊
今日 , 公仔 妳生日竟然 5 冇 " =.= 不過不過,好多人同妳講生日快樂呀 ~~~ 開心麼 * ? happy birthday :]
H.E 堂 ~ 整「 蝦多士 」 ~ 雖然我只食左兩舊 .... 但真係好好味 e ^^ 公仔 5 番洩底左 ...
下晝放學 ... 去梨木樹打籃球 lu ~ 希望 3 月 比賽時 .... 許樂會變得更勁啦 ^^ 加油 !
3 月 3 日 都係 蚊蚊 生日 ... 作為佢契哥既我 " 同佢慶祝 5 倒 ~ 不過 sd 左個 massage 同 送左件禮物俾佢而已 ......
佢 d 同學好好 * 又買蛋糕 , 又送生日卡 , 又多 fd 慶祝 ... ( http://blog.qooza.hk/monmon303 ) 唔知點解 ... 真係 5 知 "
呢一刻覺得自己好似孤獨一個咁 ..... Anyway ~ 蚊蚊 ^^ 生日快樂 * 快高長大 , 一年令過一年 ... 啦 icicc
每日一言 : 頂天立地 ; 有時有義 haha ( 輝輝名句 )
|