
唔知咩卡通 ... 好似好似係 ~ 鋼鐵天使 " 掛
☆ 五 , 上堂有 d 悶 .... 近排 小鋼炮 串左好多 * 可惡 "" 放學 , 番番 梨木樹打波 ... 我有份打社際比賽 ar ***
到時要支持支持我喎 ^^ 不過我好似唔知張回條扔左去邊 ... 添 * 希望 大家 會黎睇雅社點 win 啦 :]
☆ 六 , 我一起身就有 d 暈暈地 .... 食左必利痛個頭都係咁尺尺痛 * 去唔倒個 HCY 個訓練 .... 咁都冇咁緊要 "
應承過 Stephy 幫佢買旗 ... 架 * 點知食完藥之後 , 訓到十一點幾 ... 嗚嗚 *** 好想去買 ...... 好想
下晝 , 應該去打籃球的 ... 唉唉 """ 又 5 想 sai 錢睇醫生 ~~~ 訓到我傻傻地咁 ......... (+_+)
☆ 日,好番好多了 ... 多謝 蚊蚊 問候 ~ 下個禮拜 3 個 test,kai 的 " 今日諗住溫書的 ~ 但唔記得左我將所有書放晒落 locker "
真係 低 B 城 啦 ..... 聽日調位 lu * 開心的感覺 ^^ 唔知會同邊個坐呢 ?? 最好唔好調我坐前面啦 .... 勁勁勁唔想 ar *
3 月 14 日知 5 知係咩日子呢 ??? 我睇「 生肖奇緣 」先知 .... 原來係「 男仔回禮 」既日子 , 我記得架 *
問您條 IQ 題 : 點解點解 D 矮仔可以串過高佬 ??
每日一言 : 人始終會變 ~ 問題是 ... 愛會不會變 ??
|