Pokemon ~ 幾好睇架 "
呢幾日未打過日記 ... 添 ~ 因為整緊個 xanga * 希望有呢個咁既樣啦 .... 可能你覺得呢個板又肉酸又幼稚啦 ~~~
不過不過 , 我都擺左 d 心機去寫呢個日記架 "" 有 d 唔捨得 ... 又有 d 唔想放棄呢個日記板既感覺 ***
唔開心唔開心好唔開心 !!! 好黑仔 !!! ☆ 四 , 俾人偷錢 " 65 蚊 ~ 一蚊都冇正 !!!!!! 行行行路番屋 K ...... 仆街的 *
擺低個袋係足球場 , 之後去籃球場打波 ... 5 點幾番番去 , 只見 D 仆街樣衰 呂明材 係場邊踢下波 ..... D 錢十成有十七成佢地偷啦 *
以後唔搵人看野喇 .... 自己睇番算 * 好好彩都 .... 冇擺到個電話係個袋到 """""" 唔係既話 , 「 家變 」都有份 ....... ><
☆ 六 , 無奈 * 鄉下有人拜拜左 ... 番大陸 ~ 搞喪禮 *** 唔知點解要拎住條手巾仔的 "" 拜拜左既人我都唔識 ge *
☆ 日 , cut hair , 無奈的感覺 , 實俾人笑 * hahaa ~ 我愈來愈覺得個「樣」都係其次 ....... 又唔係愛黎 媾 女喎 ******
Miss Chan 恐怖左好多 " 唔講笑,唔識笑的 =.= 地獄式訓練喎 "" 我可能英文會好番 d 既 " 加油呀 * 拿硃 is the best
李思詠 同 吳穎玲 真係好人好人好好好人 * 後悔咁遲識佢地兩個 lor * 未見過女仔咁 helpful 的 =] THANK YOU YOU
陽光普照 近睇 .... 佢近睇真係好似令過 """ 邊個 * 而家既感覺又唔同左 ..... 可能 .................. 已經 ............. 啫啫啫
每日一言 : 希望有一日 , 妳當我係朋友 , 唔再憎我 .... 等待,這天的來臨
|