同橙一齊既感覺好開心
雖然仲好似有D陌生
不過我覺得真係好著緊佢
成日病,呢樣吾多吾少佢自己拎黎 .\/.
好希望佢快樂好返
仲有種感覺係佢吾好病想我自己病
可能我冇咩病過
橙皮,其實紫橙幾好聽牙
不過,最鍾意既,都係
橙皮