哈哈 , 笑死 ,
JORDAN 又爆發!
鬼叫 Miss Hon 無料.
回想起以前 4C,5C
馬屍敏 說:「我擺明針對你啦。」 (雖然吾係同我講)
又有一次 , 好像5C學期尾 ,
我問她 :「如果題目問有沒有矛盾 , 是不是一定要答''沒有''?」
馬屍敏怒氣沖沖 說:「 ............................ 」
「吾使甘緊張認真,我不過想問下問題。」
「問? 你甘樣仲算係中五程度? 仲有,從未有人可以鬧人認真!」
這件事還被以漫畫形式畫進了 grad book .
( 所以我拒絕買grad book )
次次想起有人頂撞老師都好好笑.
自己還是自己 ,
覺得自己即使有一點錯 , 對方千錯萬錯都好 , 都選擇''沉默'' .
某程度上 , 我需要 jordan 的衝動勇氣 , 多於逆來順受.
其實 , 我雖然也不大喜歡 miss hon ,
不過 , 她的的確確放了許多心思在 7A 身上*
|