櫻木花道 ... ( 最鍾意既漫畫主角 )
hihi * 好耐都未打過日記啦 .... 因為忙住練波 ~ 為左社際籃球 >>> 我要做「 出色社員 」呀 =]
3 月 16 日 ~ ☆ 四 ~ 下雨天 , 好唔想 lor ... 放學 , 阿汝 佢地練波 , stephy 都黎練 ..... 不過不過,勁大雨喎 ==
我同 食屎狗 喺對面場 射下波 ~ 成身濕晒 .... 其實落雨練唔倒波的 1.個波「扇」* 2. 地下濕滑 * 3.好易會淋病 """" 架
果日竟然真係驚 kyan 會淋病 ......
☆ 五 , 睇「 死神來了 3 」 ___ 周國賢 睇到半路話走喎 .... 如果,係如果,下次佢有機會同女仔睇呢 d 戲點算 ar .... kakaa
3 月 31 日 , ☆ 五 , Miss Chan 話我欺騙佢 .... 好好彩得 鼠符 幫手 ~ 唔該呀 thank you u
☆ 六 , 陽光普照的一天 , 四個社齊齊練練波 ~ 睇個勢 , 仁社都嬴硬咁制 , 又看見 stephy , 佢第一次要我幫幫佢 ^^
下晝,曬到自己都 5 認得 " 番到屋企 , 個 膊頭 a , 頸 a , 赤赤痛 , 好痛 , 勁痛 ..... 曬傷掛 , 我諗 : 圭心 仲慘 ( 佢除衫打波 ) "
☆ 日 , 叫埋 阿鵬 同 周國賢 練波 .... 點知個天又黑黑地 , 下了朦朧細雨 ... 無奈的感覺 " 雅社一定要加油 >v<
☆ 一 , 好多人都話忠社嬴硬雅社 , 嗯嗯 ( 其實 劉達威 打波好 ok 架 ) 半場我地仲係落後 2 分 , 我拼死都要嬴 , 唔唔唔輸得 ~
因為 stephy 果邊仲係努力緊的 " 好好彩 .... 最後嬴 2 分啦 , 而雅社 ge 女仔又炒人地 , yeah * 好開針針針針針針

我入左十一分 , ok 掛 !? 罰球四中三 ( 想著 stephy ) hahaa 講笑 >v< ∼ 雅社 20 : 18 忠社 / 雅社 10 : 1 仁社 ^^
每日一言 : 勝敗係兵家常事 ... ( 但我 5 係「兵家」喎 )
雅社 is the best !!
|