http://mp3.8yh.com/song/633588yh.htm
我覺得 周國賢 最好聽既歌 ~~~ 就係「 告一段落 」
好耐好耐未打過呢個屎野日記 lu * 不過多謝你踩場 .... 呢個板瀏覽人次有成 2600 人啦 .... wakaka =]
4 月 6 日 ~ ☆ 四 , 籃球比賽決賽 ~~~ 季軍賽 ~ 忠社 vs 信社 ( 我做球證 " 已經好偏幫忠社啦 ... 大威 同 小鵬 冇落場 !! ) 輸左
later , 雅社 對 仁社 ~ 我一開始就入左球三分 ~ hahaa ^^ 全場都係有 11 分進脹 ( 但 ... 最後都係 <(_ _)> 慘敗 41 : 20 )
Stephy 果到 對 忠社 ( 最後俾 「 除姨棋 」好奇好鹿咁滴滴下滴入左 * 吹不脹了 =< 始終雅社都要輸 ~~~ 唉 yaya ...
最慘最慘就係 .... 見倒 kyan 喊 *** 可憐的感覺 " 想去安慰佢 ... 不過不過驚太出面 ~ 佢會尷尬 * 嗚嗚
好彩有 阿皮 同 晴仔 安慰佢 ~ 臨尾 , 佢講拜拜時 ... 見倒佢係好好好唔開心 lor >< 傷心欲絕 ar
☆ 六 , ( 單車唔識踩呢 , 就要學 , 學好就好好好呀 , 好玩 ) 禾又做肴底怪獸 , 冇同 林曙顥 佢地去踩單車 ....... 唔想 ga
同 d fd ( 咬的杰,陳志權,彭雞 ... ) 去香港仔打波 " 原來吹水 !! 去踩單車 lor ... 45 蚊成日 ... 不過禾地只踩左 2 個鐘左右
我影埋相架 ... 自拍自己食菠蘿冰的衰樣 ( 小鋼炮 佢地睇左 , 但始終勁笑我係肴底獸 ... 無奈 )
呢幾日有時好熱 , 有時又凍番 ... 注意身子 ar ~ ( 同 stephy 講 ) 講笑 ^_^ 十分.愛 ~ 好聽 =] 十分愛 STEPHYYYY !!!!
每日一言 : 愛妳變成恨妳 ...
|