
側田 ~ 佢 d 歌真係好好聽 ... but 我覺得 關智斌 唱高音唔差過佢 *
唔可以無限量貼相 ~ 呢個日記冇晒容量 lu ... 遲 d 開番個令令 xanga " 先
☆ 三 , 大伙兒 ( 顥、洋、Lin、鵬、峰、歐子峰、文、晴、co ... 仲有禾 ) 去踩單車 ~ 勁早起身 * 9 點去到沙田 .... lu
co 同 晴 好 enjoy 踩單車 , 所以,踩得 ... 好慢 * xDD 男仔就有時甩低佢 , 有時就 ... 好心好心等埋佢 " hee
11 點幾 , 好不幸 , 勁黑仔 , 喺一個轉彎位到 , 阿鵬停左係到 , 我快得制 ... 都殺得切制 , 但但但 " 殺車殺到架車都爛鬼左 .....
早知 d 單車「炸」野尼架喇 ... 我都飛左出去 , 擦傷少許 , 但架死人單車 ( 唷 ) 唔番喎 " 可惡 ... 我寧願傷我都唔好傷架車 ~ ***
果時又好好好陽光普照 " 成班人 ( 係唔計 顥 同 洋 同 兩個婆婆 ) 都幫手整車 ... 半個幾鐘後 , 一齊去 * 科學園 * 先 ... 再整
今日發生左兩件不幸 ge 事兒 , 想知 , 就 ___ *
每日一言 : 恨人亦要花氣力 ...
|