不不不開心 >"<
中文默書唔識 ... 第一次的 0 分 !!
好俾心機做 Maths , 但都唔多明喔 ~
不要勸我玩 AoC 了 ... 多打籃球 **
現在的我 , 的責任 ...
至少 , 起碼俾 d 心機讀返好 D 書 " 知冇 , alex
每日一言 : 十分耕耘 , 也許得一分收穫 ...