這「 男兒當訓練 」不只星期五了 " 連星期六都會訓練 ~ XD
今日 , 遲了很久 , 訓過聾 "" 遲了成個鐘才去到訓練 ...
bk hm ~ 好好好多 HW 未做哦 **
下星期的 3 樣 test 只有中文知佢講過 d 咩 """
Bio 真係又悶 ... 又難明 "
chem D experiment 好易做 , 但唔易寫 result ""
所以呢 ~ 又唔知點算好喇 @@ 無奈
唔知點算 ... 你地 d 關係 "" 真係 ... 唔知點咁 "   複習的感覺
要不斷打籃球 , 才可不斷成長 , 不斷進步 **
如果 simonjj 冇咁持之以恆的心 ... 就不要了 "
為了串人而學打籃球 " 而不是為了「 打籃球 」而打籃球 .....
很可能學學下 , 就 88 , 唔想學的 ""
每日一言 : test 還得 +oil 哦 ...
|