看了一個報紙報到 : 成日打籃球 識唔倒女仔 " <- 太陽報 ( 竟然有咁的報道 = = ) 咁都有 -.-
不過 , 令仔 同 打籃球叻 , 邊個追女勁 d " 覺得係 d 女仔多數鍾意令仔 lo ...
阿 ben , 你還是打好 d 籃球先喇 XDD"
星期一 , 遲到 "
反正都遲 , 索性在 m 記溫 EPA "
返到去啱啱派緊卷 , 啱啱趕得切 GD ~
社籃 ~ 雅社 .... 全部好似冇夾過 " 可憐 ...
都唔知雅社打緊咩 !!! 離普的感覺 ... 出雅低級組 sm 高級組雅社有餘 "
一場一 d 都唔好睇的比賽 -.-
Maths 還得 + oil ................................. 哦
每日一言 : 玩得勁舞了
|