星期三 , 同 忠社 d 人食飯 " 坐係 黃潔塋 隔離的時光很美好 ~ 鵬怎麼一言不發的 ?"
星期五 , 壁報 ... 因為落雨 , 冇去訓練 ...... 做的壁報開始美麗起來 =]
感謝 維 SD 俾我的 DT 恐龍 ( 住橙色的 ) 紫色的恐龍 = 古怪 so 唔整 **
星期六 , 同 ben 去打籃球 , 得兩個人 =3= 1 星期 打最少 10 個鐘左右啦 *
覺得自己唔好太自信 " 記著了 Alex ...
星期日 , 明愛搞咩 3 人籃球賽 , 我只參加了罰球大賽 , 10 中 7 , 真係柒 , 第一果個十中八 * wa 
近來凍了 , 需小心身子哩 ....
每日一言 : 凍喔 "
|