EPA 堂 dance =]
最喜歡上 CL 呢堂 , 個阿 sir 太可愛 "
lunch 食野淡淡的 "" 鼻子塞 *
聽曰唔帶口罩了 , 冇咩咳真好 =]
英文 ma ....
留堂 , 雖然 absent 左 ,我始終都唔過 60 分 ""
學多 d 英文 is GD for mememe .
眼看面前美麗 chocolate 但唔食得 ""
無奈的感覺 ~~ 中文要拎高分 d ... 因為我係超級三井