妖 " 死人中文 ~*
甘都輸左 , 這世界真可惡 
杯麵當一餐飯 , 可以麼 -.- ?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
還是把希望放在心愛的 maths 上 "
maths 牙 maths , 我要高分 d , 要高分過妳 "
嬴返餐飯兒 ""
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
聽 CERISE 講 ,
輕輕甘避過今日 ....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
社籃 "

學晒我 d pose 「 零號 form 」""
有手尾根呢 " 仲係到咳咳咳
多數可能出果半場 ..... me -.-
anyway ,
十卜雅社 , 加油去 =]'
|