|
2007 年 3 月 21 日 星期三  |
| 2007-03-22 |
分類: 未分類 |
可憐呢 ... 
原來儲錢很難的 ... 哦 始終差 45 蚊 *
始終送唔倒那白色的禮物 "
那 .... 隨便揀份算了 *
可能妳真的不喜歡 ...
因為我都唔知份禮物愛黎做咩的 =3=
不過呢 , 4 月前會儲夠錢的 "" 儲倒的 "
甘多生日架 3 月 *
3 月 3 , 李文敏 .
3 月 17 日 彭雞 .
3 月 21 日 barbie & 肥 c
3 月 22 日 ella .
3 月 27 日 顏欣 .
仲有 ..... 冇掛 ""
希望開開心心 , together =]
中史唔好 hea 牙 "" 俾多一點心機 ...
應該話俾多兩點心機 , 會合格 ga ""
生日快樂 * all of u =] 
|
|
|