感謝 ben 同我去荃灣行 ~"
那隻 CD 送得俾第二個了 ""
哎牙 , 近排真係 T_T
有 d 野真係唔好亂 up ..........
up up 就變左第二樣野了 ""
其實被人屈好難受的 *.* '
挺心傷的 "
雖然得兩個多月 .........
每日一言 : 我還有籃球 .. 咧