8/8 , 諗住問 ben 拎書單影印 , 話消失左 -_-
之後去打波 , 1 on 1 又輸左俾 ben .\/.
我希望兩年後金日 , 唔會係 m 記到喊*
50嵐's sushi 好難食 
送左架風扇兒俾 淳 =]
之後入 camp ,,, 好悶 d 活動-.-
仆佳 , 華哥同我都冇帶x褲=[
on9 , 沖涼門開倒既 !!!!
屌 , 落埋雨*
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
9/8 訓左 4 粒鐘. GD.
班友成晚玩 講大話 ,,, 撲克有這麼多玩法的 ??*
昨晚大伙兒在把妹 ,,, 不爽" 淳 都在 ...... 其他別說了.
不過 , 他們好像被人婉拒了 xD
早上 , 攀石 原來holp難 !!!!! 我記得爬到一半果陣 ,, 隻手痺左架
叫佢放我落去又唔肯 ,,, 說什麼 歷奇 不可氣餒* 可惡.
我記得爬完上去響鈴鈴 , 用左十幾分鐘 , 跌左4,5次 ,,,,,, 呀 -.-
不過很正 !!! 不過不過之後隻手係連 開可樂 都無力.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
10/9 訓較 all day !
wish everyone have a nice dream=]
|