功課牙 , 中文一大半 , 未做 ,, 其他都係 ....
仲有份咩買書果份既野 ,,, - -
25 號我諗成 100 人唔返學 ...
果日仲要比賽 .\/.
金日練波 , hapi , 彈弓人都黎=]
唉 ,, 書都未買 -____________________________-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
14 , 去左邊 ??