成日吾知星期六個訓練 -.-
果日特登唔返學 ,, ,, 打唔到波 .\/.
爽 , 個頭剪得好短=]
頂 , 次次俾五十嵐玩我*
叫左個 小蟹蓋 , 點知遲遲未黎 ,, 催佢快些來 ,,, 怎知兩個一齊來 -___-
兩倍價錢 , 妖 !!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
之後籃球比賽 ,,, 落雨都照打 ,, 50 蚊一隊就好心 book 個室內場啦*]]
彈弓人 返左工 ??
何國雄 去左媽到 ?? ( 咁無搭烚都知吾搵你 ! )
三個打生打死咩 , 換人都無得換 !!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
第一場對手係之前 camp 果些人 = =
狂炒四十幾分 , 我打得很好這場 , 4 球 3 分.
第二場對手好似好厲害 = =
這場無氣打下去 ; 但無奈換不到人 ;;; 只嬴一分而已. ( 輸左一定賴我* )
第三場嘛 , 我們的年齡總和比對方差十多年吧 ,,,
十八九歲都打得?? *輸十多分 t^t 44 : 32
第四場 , 對返第二場對手 , 還是不佳.
只嬴 8 分 ,, 多得 ocean !!!=]
我們得到了季軍 , 很開心=] 又有一個獎牌了呢.
我們是 twinkle2 -v-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
冠軍果隊好低能 , 有三個 over 190cm -口-'
廿幾三十歲都參加呢 d 比賽 ??
很低B呢*]]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今天覺得自己打籃球一點也不厲害.... "
還是有待加油嘛=']
thx fai & ocean !!
|