((( 張相遲 D 補番啦 )))
廣播劇金獎呀 ^^ 原來只係上年嘅事 ~~ 嗰時禾地日日練 ∼ 朝早練、放學練 /// ☆六有時都要練 .... 得獎時候 ~ 禾地十個人同兩個老師都眼濕濕 icicc ^^
前日☆一 , 冇咩特別 ... 禾好多時候都見倒妳「僕」喺張枱到 ~~~ 好好累麼 ?? 想了解妳更多 .....
不過上堂時 , 黃正耀條友用擦交碎訂妳 ~~~ 搞錯 !? kai kai 架 ~ 係訂都訂黃紀俊個矮仔喇 !! -_- "
尋日 sci 堂 ~ 嗯嗯 ... sori 呀 , 我話塊樹葉要分開黎處理 ,,, 我唔多唔少都令到我地組拎唔倒嘉許 ..... >_< "
又連累廖燕霞被 Mr . 葉 鬧 ... 唉 ya yaa +_+ " 李朗達個樣好搞野可 !? [[ 我有 d 感覺想講出黎 ... ]]
sci 堂我見倒妳同李朗達傾得幾開心 ... 感覺不是味兒似的 ~~ 但或許我沒有資格有呢種感覺 ~ sori .... <( _ _ )>
每日一言 : 愛 , 少不免會失意 ...
|