琴日成晚都落好大雨..............又好大風
好怕好怕
琴日下午就去左新都城同埋圖書館去行行同埋借書
好累............
不過都唔錯呀
有好多睇呀!!!!
跟住今日都係係屋企嫁啦
不過聽日就要返學呀!!!
要補課呀!!!
唔錯唔錯
因為我好掛住茄子呀
所以好開心聽日可以見到佢{{{
keke