今日返學落好大雨'''''''''原本冇諗住開傘,但愈落愈大
哈哈!!!!搞到我真的要開傘啦..........
今日都過得唔錯!!!!!
好開心呀******
詳細既野我都唔講啦>.< (懶得打呀''')
嘻嘻##$##
琴日唔開心呀'''''''''
俾提子整到喊******
不過{{{ 依家冇事啦""""""
因為都唔想茄子擔心呀;;;;;;;;;;;;;
所以我決定以後都唔會咁易喊嫁--------
要變得堅強^^^^^^
你地話係咪?????