##琴日發左個好惡佈的夢>.<
今朝起身喊

哈哈,搞到我今朝好驚...........
不過到了下午,
就同茄子傾計

好開心呀

佢個電腦整返好啦
跟住同佢講左陣
就要食飯
食完飯係度睇鬼故
都唔惡佈
睇到好無聊
跟住阿媽話要剪頭髮
嗚.......

剪到好短(我覺得)
到了夜晚
我要教我細妹彈琴..........
>.<''我依家等緊茄子返黎
好悶呀...........
@@好想佢快d返黎呀~~
呢幾日冇點練琴呀
練左一陣
就唔想練
唔知點解
可能冇咩心情=.=''
文章分類: 未分類







今日冇咩特別事發生~~~~
