今日返學落緊雨呀!!!!
好舒服(好涼呀){{{{{
今日上普通話堂去左睇「霍元甲」呀!!!!
好好睇呀>.<(不過好似有d殘酷呀)
PE堂唔洗上呀(但我帶左3 bo)>.<
果堂係上理論課呀!!!!!
有得睇中國女排,佢地好勁呀...........(又高bo)
跟住下午都過得ok啦!!!!
冇咩野既...............(只是有點唔開心姐)
不過都冇咩事啦}}}}}}
明天要數學小測呀*****(好緊張)
唔知會考成點呢?????
我都要去溫書啦~~~~