我呢排都冇點打日記呀.........哈哈
不過依家打返啦......>.<
我諗我地班都有好多人有上黎睇呀!!!
好開心呀.......多謝你地呀''''''''
我今日朝早去左打table-tennis呀..............
依家好累~~~~
下午就係度睇下書咁''''''''
琴日出左街*****
行到好累呀@@